brinn i helvetet...

...jäva kuk öbo. Fan de måste vara världens mest inkompetenta bostadsbolag. Telefontiderna är icke existerande och när man väl får tag på dom så är det en surkärring som svarar som inte är till någon jävla hjälp överhuvudtaget. Dom kör över alla studenter fullständigt. Nu har idioterna på något sätt fixat till det så vi inte längre är sökande till tvåan på stud.g. som vi tidigare stod på första plats till, då går det inte heller få tag på cp-folket och de kan inte ens skicka ut ett jävla mejl om att dom tagit bort oss som sökande. Jag blir galet jävla hysterisk. Nu åkte mitt partyhumör långt långt bort.... Jag ska ta en svalkande dusch, svära tills tungan blir svart och kasta schampoflaskan i väggen upprepade gånger....

ÖBO, ljug-ful-tanten och forex-tanten kan ta varandra i hand och brinna i helvetet!!





Det är fult att svära, men ibland är det nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Jag sympatisvär lite, för jag vet hur jävliga de kan vara. Idioter nästan hela bunten. Tror att de som jobbar med studenterna är de som inte har kompetensen att jobba med "riktiga" hyresgäster. *[censur] ÖBO*
Jo... och du vet väl vad webadressen står för? www.obeboeligt......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback