time to move

snart är det dags för flytten till brickehills. fäään vad gött de ska bli att ha stor yta, ett riktigt kök och ett badkar. Men jag r förbannat dålig på att packa men hey jag har ju en hel vecka på mig hehe.

Min kind har bättrat sig och jag tror att den kommer se relativt normal ut imorgon. lucky me.

Dag två är avklarad på nya jobbet, riktigt roligt, men svårt att lära sig allt nytt.

En dålig uppdatering för jag är helt slut i mitt huvud. Vill snabbspola denna veckan så att det helt plötsligt kommer upp alla studenter, nya som gamla. Åhh jag längtar till nollningen med. Lissan ringde och rapporterade från sin nollning i Halmstad och jag blev så jääävla sugen på att vår ska komma igång. Alla skandaler ligger och väntar runt hörnet, all prestationsångest kommer snart o knackar mig på axeln tillsammans med all stress och inte minst allt roligt som kommer ske denna terminen.

Jag är förbaskat trött i huvudet, ska dra täcket över mig och vänta på att jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback