april april

Har inte april-lurat någon idag, men tänkte ringa mamma och hitta på något elakt sen. Igår fick jag oväntat ledigt från jobbet på kvällen så då blev det grillning, kåren och efterfest. Mycket trevlig kväll med massa trevligt folk. Fick se killarna spela, ingen vakt som hindrade oss denna gången som de gjorde i onsdags. De var mycket bra. Jag och Fia skrek och hoppade som galningar och det kändes i halsen när jag vaknade idag.

Dagen startade ganska sent och dp begav jag mig ut till Kärlekslandet och sen blev det solning o grillning. Mycket trevligt. nu ska jag snart till Pj där Catrin befinner sig och vi ska tydligen dricka sprit (!?!?!?) vet inte om det är den ultimata sysselsättningen en bakissöndag men jag ska till pressbyrån och köpa cola!


Dagens iakttagelse: En av kvällens filmer som visas ikväll beskrivs på tv.nu att den handlar om en kvinna som  ska lösa något seriemord och efter ett tag så upptäcker hon en länk mellan morden. Det är alla män som hon har haft något sexuell relation med. Frågan jag ställer mig så är, what? why? Hur många har hon legat med för att de ska ta henne ett tag att upptäcka mönstret. Över 100 eller? För om alla jag legat med skulle bli mördade så hade det inte tagit mig en halv film att komma på att oj, ja just de, jag har haft sex med alla de mördade. hoppsan Kerstin.


Dagens bakishumor var filmen med Britneys "nya musikvideo" I shaved my head, F-you. Den filmen lockade fram dagens högsta skratt. http://www.liquidgeneration.com/Media/Cartoons/Britney_Spears_Sings_I_Shaved_My_Head__FYou/

Det var allt för mig.  Jojje goes Britney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback