Telefonköerna förstör min framtid

If I ruled the world...

Skulle det vara strängeligen förbjudet med telefonköer, samtal skulle besvaras inom 5 min och viderkoppling skulle vara straffbart. Obesvarde frågor skulle icke existera.

                                                                                                                                        But I don't rule the world...




För att återgå till gårdagens dilemma, så vill jag nu bara meddela att jag har en ny plan! taa-daaa!!
Jag känner mig själv allt för väl. I can't fool me

Jag har i alla fall ringt runt i 1.5 timme för att ta reda på om jag får läsa nästa termin i Örebro fastän jag inte skickat in någon ansökan, det enda jag fått reda på än så länge är att jag kan skicka in min ansökan men jag hamnar sist på listan. Well fuck 'em. Jag ska nog ta mig upp på första plats på listan, sådeså, bara vänta och se så armbågar jag mig fram. nä, skämt o sido jag får väl vänta och hoppas på att jag blir antagen.



Jag ska i alla fall söka till Bild för lärare, alla som kan se mig som lärare räcker upp en han NU!  Ingen??...nähänä.. :D

Jag ska även söka socialpsykologi och socionom, eftersom jag var inne på att söka till de utbildningarna i Eslöv innan. Men vi får se mycket kan hända...

Men som planen ser ut idag så ska jag läsa kvar i Örebro. Men för att upprepa mig lite: vi får se mycket kan hända. Steg 1 är att få tag på studievägledarna för Bildkursen så jag kan få reda på hur stor chansen är att komma in.. men vi får se mycket kan hända... :D höhö




UPDATE: har nu fått det konstaterat att jag inte kommer kunna läsa Bild för lärare till hösten, så de får jag söka till våren istället, dock ska jag lägga till pedagogik och samhällskunskap på min lista över vad jag ska söka. Eller wait, undrar hur mkt samhällskunskap man måste läst för att kunna söka den, minns inte om jag läste B, de ska jag genast kolla upp. ....

humm fattade inget av samhällskursförklaringen, men jaja vad gör de. Tror inte jag ville gå den ändå...eller ja, som mamma sagt åt mig: Sök allt så kommer du in på något!
Mycket bra, det och mammas parkeringstips: Kör tills det tar emot! är nog något av de vettigaste hon sagt till mig! äpplet faller inte långt från trädet

Min stora fråga nu är vill jag bli lärare eller inte, vad vill jag bli, bli bli bli.....??

Vet ni vad ni ska göra? vad ni ska bli? vad ska du bli?

Hemlängtan har inte varit på besök här idag, så jag tror jag fortfarande trivs här :D imorron är det fest at Angies place. Sen är det bara att inta dansgolvet på Kåren och agera Dancing Queen. Eller med min klantighet så lär jag väl lyckas trilla av scenen, har inte hänt än men det är bara en tidsfråga....


varning, tro inte att det går att stå still på ett löpband och ta upp din tröja från bandet samtidigt som bandet är på hög hastighet . Tro mig jag har testat!!

Klant..kan de vara ett yrke? jag borde få betalt för det i alla fall...

nä nu ska jag sluta skrivaoch släppa datorn..kanske att de kan vara på tiden

när jag var liten ville jag bli lindansös eller ishockeyproffs (jag tror jag överskattade min balans lite på den tiden), kanske dags att plocka upp de gamla drömmarna??

eller varför inte basketproffs ;)

Goodbye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback