tråk-fredag

ibland kan man blogga för att ma har ngt att säga, ibland gör man det för att roa andra. Just nu bloggar jag för att min kära kollega begär det :)

Idag skulle bli en tråk-fredag utan något inplanderat. Jag lyckades inte ens hitta en tvätt-tid, så tomt var det i mina fredagsplaneringar. Ma sticker till Norge och Em ska spendera helgen på sitt jobb och hos Ph (haha, kul med förkortningar, vem är vem?).

Men så kom jag i kontakt med FiaLottaGammelPotta (förlägningar är med skoj) och fredagens agenda blev fullspäckad. Kvällen ska inledas med ett besök på systembolaget, därefter blir det dansföreställning och avslutas med födelsedagsfest hos Madde, eventuellt avslutas källen på kåren. Men jag kan ju inte vara  upp för länge för imorgon 13.00 är det tvätt-tid inbokat (....my rock'n'roll lifestyle is killing me) sen blire tjejfest hos lille lille grode-catrin.


Nu sitter jag på jobbet och glor. Jag förberedde under förmiddagen med levande ljus, musik och massa bjudgodis, men regnet håller studenterna borta och jag får väldigt få besök idag. Tydligen så håller regnet studenterna borta från telefonen också för det ringer inte heller.  Hoppas regnet håller folk borta från systembolaget med så slipper jag kö.


Kanske är det så att jag komemr uppdatera oftare nu? Det vet man inte, men vi kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback