funny

Har roat mig med att lägga upp bilderna från Kolmården och namnge dem efter mina kära vänner på fejsbookan, det blev ju himlans populärt. Roligt att jag kan roa andra med min humor, skrattade för mig själv då jag trilla av stolen.

Har förberett lite mat idag och brukat min supervassa superdupiga kockkniv. Supervassa, det upptäckte jag när jag slutligen hackade chilin och det sved som fään i fingrarna, då kände jag att jag lyckats skära upp massa små sår i min vänster hand. Chilin tränger sig sakta in och det gör lite ont.

Maten är till imorgon då mitt hjärta kommer hit, massa gott ska det bli avokadosoppa,  fritata och till efterrätt chili och hunongs melon och annanas med vaniljglass. myyycket avancerat förresten,  tittar på Hell kitchen nu och är himlans glad att den där Gordon inte stod och skrek på mig när jag gjorde min mat. Hade troligtvis kastat min supervassa kniv i huvudet på honom och tryckt upp chiln där solen aldrig skiner.

Ser framemot imorgon trots att jag måste jobba först....ser framemot imorgon efter att jag stämplat ut från jobbet.

förresten om man stavar jojjehanna så här: jojehanna så kommer man till en helt annan blogg. Nån försöker sno mitt alias, men gör inte misstaget och tro att det är jag. För det är det inte.

Jag är ju jag, som flickan sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback