du + jag= för alltid?

Nu borde jag stressa ner på stan. Men jag märker ett mönster i mitt liv, jag skriver helt blogg inlägg när jag är stressad och borde göra annat.


Men just nu känner jag ingen stress.
Brevid mig ligger det vackraste i världen och sover. Mitt hjärta smälter varje gång jag ser på henne. Ingen kärleksförklaring i världen räcker till för att beskriva hur mycket jag tycker om min alldeles egna lilla Smulan.

Bästa beskrivningen sjungs just nu ut genom högtalarna till min dator av Mr C som just skickat över sin version av "No one"  som jag tillägnar välrdens sötaste lilla valp Shcmulschkii.


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright


Aldrig har jag spenderat så många timmar tillsammans med någon, och aldrig har jag saknat någon så mycket när vi är ifrån varandra.


Kvällens plan är födelsedagsfest för alla som fyller år (än så länge Emsan, Sterner och Tommytok). Så fyller du år snart, har just fyllt år eller känner för att fira någon du inte känner som fyllt/fyller år så är det bara att packa väskan med alkohol och ge sig ut på en bestigning av Örebros egna Kebenekaise och ringa på dörren. Så lovar jag att öppna med att välkomnande leende och en ursöt hund sen super vi oss tillbaka till mellanstadiet som min goda vän lilla lilla lilla grodan C hade sagt.

Dagens plan är att inhandla alkoholhaltigadrycker och en fin liten present till Emsan. Sen rusa hem och slåss mot diskberg och dammråttor i en hejvild fart.

Förresten så kan sötaste sitt, ligg, tass och näääästan rulla runt.

image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback