skaune

Nu är jag back in the south. Skånevinden blåser genom mitt hår och rrrr:en skrorrar som aldrig förr. Helgen har ett fullbokat schema. Kvällen ska spenderas med familjen + fille o carro massa vin och buzz. Imorgon åker vi och hälsar på syskonbarnen Clara o Oscar. Sen återrvänder vi till Ystad för vin och sexparty, efter att förrådet förnyats så ska vi bege oss ner på "city" för en pubrunda. Lördagen ska ägnas åt fedeparrdii och nedräkning till min fösledag på söndag. På söndagen ska allt kretsa kring mig, måndag ska jag, som troligtvis fortfarande är bakis, sitta   på tåget tillbaka till Öret. Det är så jag blir trött bara av att tänka på det. Snart ska jag förtära mitt första glas vin, som i studentmun kallas "nollevin", alltså bryggt i någons källare. Fint ska de va, Carl-Jan hade trillat av stolen.



Nu ska jag göra som hundarna nämligen sträcka ut mig på en lämplig plats, dra en djup suck och snacka skite med mormor.


Uppdatering kommer i mån av tid :)

Over and peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback