gott folk o goda vänner

nu kommer en uppdatering!  Efter Fridas hotfulla kommentar så vågar ajg inget annat än att berätta vad som hänt i mitt liv den senaste tiden. Jag ska faktiskt berätta vad som hände i mitt liv den senaste halvtimmen. alla människor undrar ju alltid vad som händer hemma hos alla andra när dom är helt själv. Nu ska jag berätta hur det går till när jag är helt själv hemma. När det bara är jag och mina hjärnspöken som umgås blir jag lätt rastlös. Jag skulle ta en snabbdusch, som inte blev så snabb. När jag stod där så kom jag på att jag och min stackars sönderslitna kropp kan behöva ett bad. Bada i badkar har dock aldrig varit en favoritsyssla då jag tycker det är enformigt, för varmt och tråkigt. Men idag hade jag mina hjärnspöken, 9 badkulor och 47 år gammalt badsalt att underhålla mig med. Efter att ha tryckt i sönder badkulorna en och en och skrattat roat när badolja kletades ut till höger och vänster i vattnet, så satt jag kvar med nio tomma platta badkulor i handen. Tomma och platta men dock väldigt fint pärlemovita och härligt gummimjuka. Jag kunde inte låta bli att slicka på den ena badkulan, trettioåtta grimaser och tre munsköljningar senare så kunde jag konstatera att badkulor äe förförande vackra men smakar päckel. Jag var dock inte redo att släppa badkulorna och låta dom upplösas i vattnet så jag delade alla kulorna på hälften och sen satte jag som som badmössor på mina tår. Lite plaskande senare så började badkolurna lösas upp på mina tår och bli kletiga och inte längre lika vackra. Jag gav mig då på det gamla badsaltet jag fick på något barnkalas för en herransmassa år sen av någon snålungjävel som inte insåg att vi inte hade ngot badkar. Problemet med badsaltet var att det inte riktigt ville lösa upp sig då bästföredatumet inte direkt var denna veckan. oupplöst badsalt är ingen höjadre att sitta på, speciellt inte när man överdoserat badolja i vattnet och glider runt som en nyköpt kondom i vattnet. När mitt badäventyr var över så hade jag mer vatten utanför badkaret än i. Nu är hela jag len som en babyrumpa men luktar gammal tantparfym.



så där! Det är vad jag sysslar med när ingen ser på. Nu är det er tur att berätta!

Ikväll blir de fotboll hos Sterner och sen utgång på Kåren. Ölen ligger inte ens på kylning, jag har bara badlakanet på mig och jag ska avra på plats om ca 4 min, men jag hann berätta en fantastisk historia.

Are you feeling lucky Catrin? I'm feeling lucky!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Fan vad skönt. Trodde jag var själv om de där med badkulorna på tårna!

Postat av: Suzer

Jag skrattar ihjäl mig. :D :D :D

2007-09-10 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback