vädur sa du!?

Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO.
Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har.
Du saknar självförtroende och är en allmän nolla.


Hahaha, mm, stämmer ju delvis det där, i alla fall förföljelsedelen. Blev drabbad av allvarlig förföljelseparanoia när jag pratade med Emilie för första gången idag. Det resulterade i att jag var ute i skogen bakom uni och traskade runt för att skaka av mig eventuella förföljare. När jag sedan pratade med henne igen (ja, vi har pratat i tele hela dagen) så blev jag återigen förföljd och var tvungen att viska. Denna gången tittade faktiskt en karl fram från en balkong och det ser jag som ett väldigt tydligt tecken på att han lyssnade på vad jag sa.

Idag kom Jehovas Vittne och knackade på dörren, en som inte blev frälst var Milou, hon skällde lungorna av sig. Men den syndiga lilla hunden är nog hoppet ute för... hon försöker desperat förföra kaninen. Det är ett dött lopp då min kära kanin inte har en aning om vad det är Milou försöker erbjuda honom. Han har bara fått till det en gång och det var med ett gosedjur. På tal om syndig, så ska Emilie (som har fått till det mer än en gång) förhoppningsvis bli sambo med mig o syrran om ca 2 veckor. Hon kan behöva lämna sin tråkiga vardag i Malmö och så vi tillsammans kan förgylla vår vardag här i Örebro. Hon kan behöva lite socialt umgänge i alla dess former.

Jag måste passa på och beklaga mig lite. Jag avskyr medelålders fulla män. Verkligen avskyr. På jobbet stöter jag på fulla människor i alla åldrar och former, men det är fulla medelålders män som är de värsta. De får mig att vilja kasta något hårt i huvudet på dem, skrika, pungsparka och få riktiga utbrott. De är nonchalanta, ignoranta, dryga, elaka, äckliga, nervärderande och är i 90% av fallen otrevliga mot sitt kvinnliga sällskap (fru, kollega, älskarinna, tillfälliga krogragget eller vem kvinnan än är som står brevid).

Sådeså!

Nu känner jag mig överdrivet kreativ efter en dag med minimalt på schemat, endast en föreläsning har jag avverkat idag. Detta ska jag råda bot på genom att sätta igång med den där förbaskade tavlan jag länge funderat på att göra till mitt rum.

Imorgon blir en mer aktiv dag
Kanslijobb 10-14
Redovisningspluggande 14.30 -->
Styrelsemöte 16.00
Ännu mer redovisningspluggande

...Jullan och jag minglar på Kåren



Hos oss måste alla lära sig att dela med sig


Abbe och Babbe minglar på Klaras


Inte konstigt att jag känner mig förföljd, se så smygfotad jag blir när jag är ute. Tänk vad som kan fastna på bild nästa gång?






Det var allt jag hade att bjuda på idag.

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Guuu vad kul att Ems kommer! Skrev just till henne på facebook, what a coincidence.. Must be psychic... Kärlek till dig och alla andra, djur som människor som bor och skall bo hos dig!

2007-10-16 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback