this is spartaaaaa

nä nu gjorde jag det igen.

andra gången denna veckan jag låste ute mig, tur att min granne kunde öppna åt mig (samma granne som alla de andra gångerna).

Vad ska jag göra? operera in nyckeln i pannan eller?

Det roligaste vara att jag inte ens var utelåst. Jag hade nycklarna med mig, men dom låg längst ner i tvättkorgen men det visste jag inte, hur dom hamnade där har jag ingen aning om.

Förresten så tar jag tillbaka det jag skrev förra gången, jag tycker visst om att bära saker i munnen. Idag när jag sprang fram o tillbaka mellan tvättstugan, förrådet och rummet så la jag märke till att jag hade tvättstugekortet och nycklarna omvarandra i munnen. När jag upptäckte det så skrattade jag högt. Hur hälsosamt det är att ha nycklarna och låskortet i munnen kan vi diskutera en annan dag.....

Det var kanske då när jag skrattade högt och nyckeln trillade ut ur munnen på mig rakt ner i tvättkorgen..mm... så måste de ha varit.


Såg 300 med Catrin o Sid igår. Jag grät nästan så snygga karlarna var. Man kan säga att rummet var sprängfärdigt av östrogen och Catrin o Sid hoppade i sängen av glädje varje gång en mage med sexton magrutor i varje magruta dock upp på skärmen. Innan idag när jag stod ansikte mot ansikte med min egen spegelbild i den låste korridorsdörren så tänkte jag dra en scen ur filmen och skrika "this is spartaaaaa" och sen kicka upp dörren, de hade varit alternativ två om inte grannen kommit och öppnat. ooh, då kanske den heta polisen kommit hit o haffat mig... tänk vilken bra dag det hade blivit då.....

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej gumman! Jo, tog sin tid att hämta sej från filmen :) min förvirrade lilla virrejojje, tur att du hittade dem iaf!! PUSS

2007-05-08 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback