Tack SJ!

Tack snälla SJ för att något konstigt och magiskt plötsligt hände. Tack för alla restider som dykt upp sedan igår, tack även för att resorna blev billigare. Jag vet inte vad det är som har hänt, jag tänker inte ifrågasätta de, så jag säger bara tack.

Nu är de bokat och klart, alla mina tågresor i sommar. Visserligen blev det vissa tajta tider, till exempel efter Roskilde, då är där en liiiten lucka på hur jag ska ta mig från roskilde till malmö, sen åker jag tåg hela natten och är framme 5 på morgonen, sen börjar jag jobba 12 dagen efter. Jag kommer nog vara måttligt trött den dagen.

Blev även en oväntad tripp till Hultsfred, dock kommer jag dit dagen efter att festivalen är slut. Men vem vet där ligger kanske kvar några festivalare i dikena som jag kan knäcka en öl med, folk kanske fortfarande står och köar till bolaget och vem vet jag kanske till och med kan få tälta en natt. Men tanken är dock att åka o hälsa på min kära syster och inte att festivala där. Sen åker jag med henne ner till Mamsetramsen och då blir det midsommarsfirande, en veckas avkoppling på stranden och sen är det en veckas intesivt festande på Roskilde sen upp snabbt som attan till Örebro.

I Juli blir det återigen en tur ner till Skåne för firande av min gamla mors 50 års dag (hon lär ju slå ihjäl mig för jag skriver det här) men mamma, du är vacker som en sommarvind och ser ut som 35!! Efter det så glider vi vidare till Tyskland för en weekend med badlandsbesökande och spritinhandlande, sen är det återigen dags för en natt på tåget till Örebro och sen jobb 10 på morgonen. Sen blir det inget mer resande för min del. Bara en massa jobb hela augusti.

Vi hade första manusgruppsmötet igår, tänker inte avslöja något, kan inte avslöja något, men det kommer bli bra! Så hela sommaren kommer förgyllas med underbara männsikor i en kanonbra grupp som kommer skriva bästa manuset någonsin. Sådeså.




Så var det dags för lite sommarfeelingsbilder



              


Öldrickande på väg til Hultsfred

Trampbåt på Tosselilla


Piratskepp vid stranden i Skanör-Falserbo


Mina söta töser på väg till Kivik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback