Spex-Sm

Vilka är Sveriges roligaste studenter? Jo det ska vi ta reda på nu i helgen.

Idag har morgonen fram till nu spenderats på Hjalmar Bergman teatern för att förbereda Örebros stora vinst, får man hoppas :D

8 städer tävlar i bästa spexet, jag kan ju helt garanterat säga att det kommer bli roligt i alla fall! Publiken kommer få valuta för pengarna. Vilken underbar tävling det kommer bli och underbara fester. Fester där Fylle-Johanna lovar att försöka bete sig och uppföra sig på ett sätt som hade gjort Mamma stolt! Men vi får se hur det går med den saken!

Röda dagar mitt i veckan är djävulens påhitt, tillsammans med datorer. Orkar inte gå in närmare på det men nu har jag fått spotta de ur mig i alla fall och det känns genast mycket bättre.

Nu: Mat och vila

Sen: Dörrvakt på teatern och stormöte 20.00
 så här snygg var introdansen på förra spexet!!

 Motståndsarmén snyggt uppställda!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback