hundvakt

Nu är jag inne på dag 2 i mitt hundvaktande. Än så länge så går det bra, jag har fått sova relativt bra, inte helt lätt med två hundar i sängen som gärna ligger tätt intill och nära huvudet. Jag fick sova till 9 imorse, det kan jag leva med. Fast det egentligen är lite för tidigt. Så då blev det en promenad ut och nu när vi är tillbaka så har båda hundarna lagt sig för att sova. Men jag lovar att om jag lägger mig igen så kommer dom lfyga upp och genast vilja gå ut igen. Prince skäller mindre än vad jag trodde att han skulle göra, men han gör sitt bästa för att skrämma livet ur alla vi möter. Milou skäller faktiskt mer, men det finns inte en jäkel som blir rädd för den lilla råttan.

Prince håller stenhård koll på mig så jag inte går hemifrån utan honom. För han är världens största lipsill och har seperationsångest.
 
 





Lilla Ystad har på grund av sina småstads komplex skaffat en alldeles egen stureplan sida. En sida där man kan gå in och titta på bilder från vem som varit ute o festat i helgen. Alltid roligt att se vilka som gjort bort sig på fyllan och vilka som troligtvis aldrig kommer flytta från varken Ystad eller krogen. Om ni undrar hur det ser ut en vanlig utekväll i Ystad så tycker jag att nästa bild målar upp rätt bild av sofistikerade Ystad. På dansgolven i Ystad gör man mer än att bara dansa.....
image250

Köp en ny klänning och ta bort handen för bövelen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback