me, myself and I

idag var en kanonföreställning igen! Jag vill aldrig sluta ha föreställningar. Snart har vi kommit halva vägen. Allt har ett slut. Tyvärr. Fan jag hatar slut. Jag hatar alla slut. Men slut betyder även början på något nytt. Så har jag länge övertalat mig själv att tänka. Jag tror jag tänker så nu. Men vad ska ta vid där spexet tar slut? En stor tomhet. Eller starten på något nytt underbart, vad är det då? Spexet fyller så mycket i mitt liv. Just nu så känner jag inget behov av att flytta vidare, fly eller göra något nytt. Jag trivs i nuet. Det händer inte ofta, när det händer så är det något stort. Detta är stort. Att jag skulle trivas så bra på scen kunde jag aldrig ana. Visst att jag tycker om att höra min egen röst och pratar hål i huvudet på folk s blir jag endå chockad över hur mycket jag älskar detta. Och älskar alla i spexet. Det är ju helt galet. JAg vill vara inlåst i ett rum med alla dem för evigt.

efter föreställningen idag så begav vi oss till kåren. Där några kompisar spelade. Faaan vad grymt bra ni är! shit jag är så impad. Det är nog lätt det bästa jag sett. Jag brukar inte tycka om konserter med cover band. Brukar endast gilla det för attt jag känner igen låtarna, men aldrig har jag lbivit på sånt superpartyhumör som jag blev ikväll. Jag var som klistrad vid scenen. Och så spelade dem de perfekta låtarna. Nästan som att jag fick önska alla låtar under kvällen. Blondie- Maria ojojoj, gamla minnen, all tid i Arlöv, festerna med "fluff-systrarna", galet fjortisliv, nu kommer man inte undan med att bete sig så längre ;) och teenagedirtbag sen då! Avslutnigskonserten i nian med Lissan på scenen i en orange fiskarhatt (väldigt modernt på den tiden) och en loooser-tröja och med Saga på scen. Det var tider de! ja ni töser, högstadiet var speciellt. Tänk Lissan o Sanna att vi är där vi är idag, det kunde vi inte fatta första dagen i sjuan!! oj, tänk vilket bra band som får mig till att bli helt jäla nostalgisk. Och sleeping in my car herreminge vad jag skrek mig hes till den låten!!!! och basket case då tänkte jag på Oscar för det är ju din theme song :D där skrek jag med som en galning!


imorgon smäller det då är de kalas dags!!




Kommentarer
Postat av: Lisette

Åh gumman du gör mej så rörd... :) Näe, kunde verligen inte tänka mej hur det skulle vara idag, första gången jag stod på kastanjeskolans trappa o så dej, dej du undersköna lilla bitch ;) miss u babe! pussen

2007-03-11 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback