dop och hemmamark

Sa var det aterigen ett besok hemma i skaneland! Datorn har invaderats av danskfeber och vagrar darfor anvanda komplett svenskt alfabet!

Igar var det premiar av spexet, helt hysteriskt tycker jag sammanfattar det hela!



vill aven citera Jonas Aldrig forr har sa manga blivit fulla pa sa lite!

sa kul det ar! Sanna och Anna var med och de hade fantastiskt roligt, och vem vet, de kanske kommer upp till sluttjutet me! hehe! Tack alla fantastiska spexare for att ni ar fantastiska och jag har fantastiskt roligt med er.


03.00 slutade festandet for varan del. Da kom Moren och hamtade upp oss och vi borjade den langa bilturen ner hem till Skane!

roliga saker sagt om alkohol

Jag dricker verkligen inte hela tiden, jag maste sova ocksa

Den sista myggan som bet mig var tvungen att laggas in pa avgiftning

Forst tar du en drink. Sedan tar drinken en drink. Och darefter tar drinken dig.

Drickandet orsakar inte baksmallor, det ar att vakna som staller till det.

Jag ar inte sa tror som du full att jag ar.

Jag visste att jag var full. Jag kande mig sofistikerad och kunde inte uttala det.

en manniska som inte dricker nagat annat an vatten har nagot att dolja for sina medmanniskor.




Nar vi kommit fram till skane efter en plagsam resa, kissnodig och illamaende hela vagen och fastkilad mellan tva andra fyllon, var det dags for dop. Clara Josefine Marie och Oscar Erik Kent var stjarnorna for dagen. Oscar sov sig genom hela dopet, forutom nar han fick vatten pa huvudet da tittade han upp for att sedan atarga till sovandet. Pa middagen tittade han storogt och fragande pa alla manniskor som var dar. Clara hyade dock redan sett alla eftersom hon holl ogonen oppna i kyrkan sa hon minglade runt bland allas famnar. tog mass bilder pa dem som jag ska lagga upp sen!

Det ar mysigt att vara tillbaka i ystad. Hade velat lagga tid pa att traffa Lisen, men jag har sovit under kvallen och ska upp 07.00 imorgon for att bege mig till malmo och bli fin i haret med Lindas hjalp, sen blir det fika me Becka och maaaassa shopping hade jag planerat! 17.14 gar taget tillbaka till Orebro och pa tisdag borjar forestallningarna igen! wiiiie, back to the crazy world!!



Kommentarer
Postat av: fia

herreguuud,vilken galen fest!!haha..och fler kommer det att bli på de närmaste veckorna.Tyckte om dina smarta meningar om alkohol...speciellt den sista..känns rätt träffande liksom..haha.föreställning idag...wepiiii!!

2007-03-06 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback