veckan som gått

Uppdatering läängre ner

Tisdagen bjöd på finbesök av kära Sanna. Hon tog med sig en vinare och jag matchade henne insats med ännu en vinare. De två vinarna adderat med en mysig balkong resulterade i en helmysig kväll och en nattpromenad genom stan. Onsdagen bjöd på solsken vilket var lika med glass på stan och shopping. När kvällen närmade sig så traskade vi ner på stan (jag, Sanna, Anna och Lissan) och parkerade våra rumpor på Bröderna M för lite käk.
Torsdagen bjöds på besök av Carro och Fille, säger än en gång; där har vi ett matchande par. Idag käkade vi lunch ute me Moren, Syrran och "svägerskan" Carro. Efter det så blev det lite mer shopping (sitter aldrig fel). Sen har jag fått leka som ett litet barn. Jag fick följa med och leka med syrran och två små barn på Lek Palatset där man kan klättra i en jätteklätterbana och hoppa i hoptorn och massa skoj. Som jag svettades kan jag säga. Mjölksyran var påtaglig i benen när jag stod ochy hoppade som en liten dåre i hopptornet. Allt klättrande upp och ner i klätterbanan var för mycket för en avdankad gammal partygroda som mig. Men kul var det. Efter lekandet så plockade vi upp linda och sen begav vi oss till restaurangen i Kivik för att hälsa på hjärtegrynen sanna o Özkan. Där fick vi god mat och musikunderhållning. imorgon blir det Laserdome, middag med Buzz-spelande och sen eventuellt en utgång på kvällen. Söndagen bjuder på bebisgosande med tvillingarna och sen en hemfärd till Örebro på natten. Sen är det jobb jobb jobb i två veckor. Efter det så kommer en semester till. Vad bra denna sommaren känns!

Om det är någon som har eller känner någon som har en tvåa eller trea i Örebro så hör av er. För jag o syrran vill ha den då!

Nu ska jag packa och sen sega framför teven.


Chipp och hajk!
Jag och Ems på pubrunda
Tre systrar
Kvällen tjejigaste drink





Ca 12 timmar senare:

Jag vaknade till ett stenbra besked. Björkan kommer hit ikväll för att partaja med mig. Just nu sitter hon i bilen på väg från Karlskrona. Först ska vi ägna oss åt diverse familjeaktiviteter på varsitt håll, laserdome, buzz, karaeoke, middagar och allt som hör där till. Sen möts vi upp för lite rumpskakande och ölhävande.

Förresten så har jag köpt massa bra böcker. Biblioteket hade utförsäljning på böcker, så jag lyckades komma över 2 st S.King böcker Det svarta tornet och Raseri. Sen fyra st Olov Svedelidn böcker ur Hassel-serien samt en bok med Herman Lindqvists kåserier I Spanien sdäger dm inte Caramba. Innan dess så har jag köpt tre böcker till på bokrean så nu ska jag läsa tills ögonen trillar ur skallen på mig.

Har hört av mig om två lägenheter som hyrs ut i andra hand. Har fortfarande inte fått svar än. Men jag fortsätter kolla min mejl var tredje minut och hoppas på tur! 2:an i Centrum håller vi tummarna för!

nu blir det doggywalk!

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Daaaarling!! Jag blir LYCKLIG över att du kommer hit snart. Vill träffa dig o skvallra lite... Love ya girlie! PÖÖÖÖSS!

2007-07-08 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback