Hurt

Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back
I'm sorry for blaming you

Tankar, saknad.



Skrev precis ett superlångt inlägg, som tog mig 1.5 timme att skriva, men då loggades jag ut från k*kbloggen så det försvann. Så nu tänker jag vara arg ett tag sen ska jag somna och det jag tänkte skriva får förbli osagt. Texten ovan är som om den vore tagen direkt från mitt hjärta. Tänk att sju meningar kan beskriva allt, exakt mina tankar. Det som snurrar i mitt huvud varje dag. Skrämmande och vackert! :)


Bättre än Rosings Forgett me, forgett me not text. Ha! där fick hon igen, I'm on fire. Johanna - 3 Rosing - 0

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: ems

dumma blogg! tycker ju om nar du skriver massa... du maste skriva och uppdatera mej vad som hander borta i sverige. Jag behover fa reda pa dina galna bravader annars kommer jag aldrig klara av att vara har i ett helt ar!! alskar deeeej!! puuuussss

2007-01-17 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback