dancing queen

En väldans fullsmockade vecka har snart passerat som började fint med en kalasfylla i måndags, då jag var snorfull men ändå lyckades med hemmamatch. Bakfyllan höll i sig i dagarna tre. Mitt i mitt bakismående så har jag jobbat och dansat massa. Vi har även repat på scenerna i akt 2 eftersom vi har den stora provföreställningen på Lördag. Idag började min danskurs vilket var väldans trevligt. Men otrevligt är att den börjar redan 09.00 imorron o håller på heeeela dagen, hur fään ska jag orka gå upp så tidigt? huh?

Sen ska jag jobba, sen ska jag förbereda min förklädnad som Kronprins Frederik av Danmark, tills på lördag. Då blit det storspexfest igen, för att fira att provföreställningen går bra. (förhoppningsvis).


ojojojoj nu orkar jag inte skriva mer! Go natt!!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej Gumman! Sitter på jobbet nu, har lunch.. Kul att höra att det går bra för dej med dansen o så! Hoppas det kommer gå lika bra imorron! Saknar dej massor här hemma men ge järnet gumman o gör det bästa av tiden där uppe nu så ska jag hålla min saknad i schack :) tänker på dej tösen!! Puss

2007-01-26 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback