vart tog mitt liv vägen?

nuu förstår jag vad "sälja sin själ till spexet" betyder...

Jag letar för tillfället efter mitt liv: det är ca 22 år långt, ganska intrigfyllt men hysteriskt roligt, i livet fanns det även massvis med vänner som inte heller synts till sedan livet försvann. Det fanns en viss grad (väldigt liten men dock) av ansvarsfullhet som nu inte längre existerar. Detta har lett till att inga räkningar har blivit betalda i tid, tvätten har muterat och tagit över hela rummet och disken har lämnat en obehaglig doft i rummet. Snälla om någon har sett mitt liv vill ni vara snälla och höra av er. Jag finns inlåst i aulan under tiden.


Tack Lisen för ditt meddelande, jag hoppas med att du kan komma upp och hälsa på mig! Det hade jag behövt. Jag ska försöka uppdatera bloggen oftare.

Just nu så är livet verkligen fyllt av spex. Varje dag repar vi för fullt och får fortfarande lära oss massa nya saker att göra. varje kväll mellan 19- och framåt natten så har vi genomdrag av föreställningen. Det börjar bli bra. Även om många fel gjordes idag så är det ett plus att vi ens inser att något är fel, det innebär ju att vi har lärt oss hur allt ska vara när det är rätt. Och det visste vi inte i söndags. På lördag smäller det då ska vi kunna det här.

Snart kommer mina hjärtan, blir så glad varje gång jag tänker på det. Jag ska borra in mitt huvud i Princens päls och sen ska jag krama sönder honom. Ska borra in huvudet i Sannas päls me. hahaha.

sovmorgonen idag var gjuten! trotts den så har jag varit ovanligt förvirrad idag. men jag ska samla huvudet till imorgon!

nu har jag inte så mycket mer att skriva för det händer inte mer i mitt liv nu. Det ringde en telefonförsäljare till mig innan idag, det är nog det enda som skett idag som inte har med spexet att göra. Nästan så att jag ville prata lite med honom och höra vad som händer i världen och prata lite bara, men samtalet bröts för någon (enligt min teori) har klätt in green room i någonsorts väggar som är ogenomträngbara för mobilsignaler och trådlöst internet bara för att helt skärma av oss från omvärlden.

oj nu låter det lite deppigt här, måste ju tillägga att detta är något av det roligaste jag varit med om i hela mitt liv och att jag ska vara med i spexet nästa år, ja, det kan ni skriva upp på en lapp och stoppa i fickan, som Catrin lärt mig säga :D

God natt alla ärade spexare, mina kära damer och herrar....och mette-marit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorron ger vi järnet!!!det ska bli en toppen premiär...å festen ska vi ta med "fulla" stormsteg som vanligt...haha...ses imorrn!krraaaaammmm

2007-03-03 @ 00:26:32
Postat av: fia

Imorron ger vi järnet!!!det ska bli en toppen premiär...å festen ska vi ta med "fulla" stormsteg som vanligt...haha...ses imorrn!krraaaaammmm

2007-03-03 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback