utvilad

fasiken vad jag har sovit! Igår blev en väldigt hektisk dag, som började med en mindre huvudvärk (pågrund av onsdagens Linköpingsresa med ölintag och avslutning på Strömpis) men vad är inte bättre för huvudvärken än att ställa sig och jobba. (mycket) när jag slutade hann jag precis hem för att byta om och äta sen var det dags för spexrep. Flera timmar senare kom jag hem och hann knappast in genom dörren förräns jag slocknade i sängen. Sen sova jag, ojoj, vad jag sov. Jag vaknade med ett ryck vid 9-tiden och fick för mig att jag började jobba 11 idag. Efter lite snurriga tankar så insåg jag att jag faktiskt hade sovmorgon idag, då sov jag till 11. Men skam den som ger sig, jag tänkte att jag skulle inte gå upp riktigt än, för man vet ju aldrig när nästa sovmorgon kommer, så jag tvingade kvar mig i sängen och havlsov  till 12.30 då jag kände att de fick vara nog. 15-19 blir det jobb, sen ska jag möta upp Sara och då åker vi direkt till spexrepet som kommer hålla på in till natten. Helst ska jag och  Fia hinna in en vända på Kåren för att säga grattis till Catrin som fyllde år i onsdags och imorgon börjar dagen 9.00 och spexrepandet håller på framtill kvällen.

Jag tror jag sov för mycket i natt för jag är überseg nu. Planerade att ta bussen som går om 20 min, men då måste jag hinna duscha, klä på mig och äta på den tiden och det tror jag aldrig kommer gå! chopp-chopp Johanna, dags att vakna. Upp och nicka sockerdricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback