spex spex Örebrospex, det bästa spex jag nånsin sett

Nu tar spexet upp 90% av mitt liv för tillfället och värre kommer det bli, eller bättre det beror på hur man ser på det!

Idag har vi provat smink och lärt oss hur vi ska sminka oss eftersom vi i dansgruppen ska sminka oss själva. Det kommer bli kalasbra.


Imorgon beger sig de flesta spexare till Linköping för att kolla in Liss Spexet. Våra konkurrenter i kommande spex-sm. Det ska bli ortoligt kul, jag har ju faktiskt bara sett ett spex en gång sen sålde jag min själ till spexet. Så det ska bli kul att få så ett till spex och att se hur Linköping gör det. Det blir även en otrolig morot till att göra vårt spex lite bättre, lite roligare, lite snyggare ja eller helt enkelt så jääävla mycket bättre :)

Så alla som funderar på att komma och kolla och er som jag tvingat att komma ni kan köpa biljetter nu! Lina du kommer inte undan, det är bara att ta sig till Kraka vardagar mellan 11-13 och köpa din biljett ;) och ni andra, tro inte att ni kommer undan bara för att jag pekat ut Lina! nänä, de e samma som gäller för er, vi vill ha fullsatt varje föreställning och det är det ni som får ordna! Vi står för underhållningen ni står för sällskapet. oki?

Det gäller alla er dryga skåningar också :) det är bara att slänga upp röven på pågatåget och ta er hit, jag vill höra brölande och skrollande RRRR under alla föreställningar, förutom de skrollandet som jag och Fia bidrar med dådå!!  

Ems är ursäktad, jag vet att du vill, men det är lite långt för din del och det förstår jag! Men mina hjärtegull kommer och hejar på mig på premiären. Mamma, Mormor, Anna och Sanna kommer upp natten till fredagen och sen följer Anna och Sanna me på premiärfesten och när vi är lagom fulla o glada ska vi sätta oss i bilen och åka hela vägen hem till Skåne på lördagsnatten för på söndag 12.30 då är det dags för Claras och Oscars dop och självklart måste mostrarna vara på plats då! Vilka härliga dopfoton det kommer bli när mostrarna står bakfulla i kyrkan, hehe. Men det blir ju passande, jag har varnat Jenny för att jag ska lära de små trollungarna allt skit jag kan, och jag är den första som ska ta med dem på en Finlandskryssning., visserligen fick jag inte Jennys godkännande helt på den frågan, men jag ka nog hinna bearbeta henne. Men det får lugna sig några år tills de har växt till sig lite, men då jävlar :) Då ska moster-Johanna ut på de sju haven me småglinen! På måndagen ska jag vara på plats i Malmö kl 9.00 för att vara hårmodell för Linda under hennes examinationsklippning, så hon kan bli fullfjädrad hårfrisörska. Jag har inte fått klippa mitt hår på en evighet på grund av denna klippningen och de börjar verkligen bli dags att kapa av manen nu. Man kan ju säga att jag längtar tills håret åker av igen.
Britneys nya frilla är ju rättså het, lite Sinead O´Conner över det hela. Kanske jag med ska raka av mig håret, eller inte.

Nu ska jag se på Sex and the City sen är det sömn!

Glöm inte köpa spexbiljetter och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Klart jag inte hade tänkt att slingra mig (den här gången...)! Ska bli jättespännande! Pöss!

2007-02-27 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback