Let me entertain you

Nu är det mitt i natten oc h jag gissar på att de flesta sover. Utom de som måste jobba, eller de som varit ute på krogen och hittat efterfest eller bortamatch. Kört hårt till er och sov gott till er andra.

Efter en förbaskad skitjobbdag i går med oförskämda snorungar och patetiska småkryp så blev denna kvällen en glad överraskning. Fick till och med massa komplimanger , och det var snälla sådana, inte de sliskiga "du är snygg, kan jag få ditt telefonnummer, ska du följa med mig hem" komplimangerna, nä utan trevliga kommentarer om att min dialekt för engångskull var fin och att jag jobbade bra och var snabb. Vilken stolthet, jag är bra på McDonalds, alla är bra på något. hrm...

Hade min första stängning på denna restaurangen idag, de gick väldans bra och är otroligt lätt jämfört med i Ystad och Sälen. Här kommer det små nattstädare och fixar allt, ja, eller små och små, de är normalstora faktiskt, inte små hobbits som kommer direkt. Normalstora och effektiva är dem. Men nog om nattstädarna nu. '

Ska stänga imorron också, sen ska vi springa ner till Björnstugan och dricka öl. nä nu ljög jag igen, springa lär vi ju inte göra. Vad är det med mig inatt? undrar om någon har lagt ljugpiller i mitt vatten. Eller är det så att jag sitter på ljugarbänken med mig själv och försöker överträffa mig själv hela tiden för att imponera på mig?  Det funkar nog för jag är asimpad.

Nu ska jag fortsätta att imponera på mig själv genom att sjunga med i några Robbie Williams låtar innan jag somnar. En perfekt avslutning på en lördagsnatt. Catrin om du hade varit här så hade jag klamrat mig fast sådär hårt vid dig och sjungit för allt vad mina lungor tål i ditt öra. Det vet jag att du uppskattar ;)


Godnatt alla småhobbits och mytomaner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback