Fredag

Har kommit fram till att rubriken är det svåraste med att skriva ett blogginlägg så hädanefter så får rubriken vara döpt efter veckodagarna, såvida jag inte kommer på något fyndigare.

Men idag är ´det ganska tomt på fyndigheterna, jag har inte gjortnågot vettigt alls idag, men mår bra för det. Jag skulla ha hämtat ut mina skor från lagningen idag, men de kan få ligga o vila där ett tag till. Eftersom det har tagit mig sen i somras att lämna in dem på lagning så kan det nog ta några månader till innna jag hämtar ut dem!

Kors i taket, jag lagade mat idag. Först skulle jag göra kycklingvingar, men efter massa nojande fick jag för mig att kyckligngen luktade konstigt, men vilket rått kött luktar inte konstigt när man trycker ner näsan i det, men i alla fall så kunde jag inte tillaga vingarna för jag inbillade mig att jag skulle dö. Så jag slängde det och sen käkade jag gammal hederlig (ja inte gammal gammal förstås, de hade ju varit lite skumt) köttfärs.


Om 45 minuter ska jag ta bussen till jobbet, 20-03 idag och 19-04 imorron, wiie vilken hejdundrans partyhelg detta blir, Men jag ska icke gnälla, när lönen kommer skrattar jag högt :D Men om det är någon som bor i stan och känner för att ha nattbesök imorgonnatt efter 4 så slipper jag gärna ta mig till studentgatan, eller om någon från studentgatan får ett jättebehov av att promenera fram och tillbaka från stan vid den tiden så hör bara av er! jag blir superglad! lovar!


jag har en ny favoritpryl! Mr Muscle, och nej då menar jag inte Mr Muscles som Catrin dreglade över på strömpis häromdagen. om det bara varit så väl ;) nope min favorit Mr Muscle kommer på sprayflaska. Går och småsprayar överallt nu. Nästan lite lockad att ge Chilly en dusch med. Det luktar gott och lyckas lösa upp det inbrända grejset på min spis. Och det är det inte mycket som lyckas med, mamma lyckades en gång. Alltså är det som att ha mamma på sprayflaska, utan tjatet. OCh eftersom jag vet att du läser här nu mamma så vill jag bara tillägga: Självklart tjatar inte du min underbara lilla mamms, nädå din lena mjuka röst får upprepa saker hur många gånger som helst...hrm hrm...utan att tjata hål i huvudet på mig.

ååh, nu ligger chilly och sover, han är världens sötaste, nu vill jag väcka honom. Jag ska köpa en superjättestorbur till honom som jag sett på stan! då blir han nog glad!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej gumman! Hoppas det blev en bra jobb kväll igår o att du får en kul efter-jobbet-efterfest idag :) tack för smset, gulligt :) Super kul att prata me dej innan i veckan! Var lite off pga mamma i bakrunden, alla vill vi vara focus nr 1 ;) ringer dej imorron för att höra om din lilla SiTuAtIoN :) pussen

2007-02-03 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback