Inneboende sökes

Nu var det spikat. Syrran ska packa väskan och sitt rum för att bege sig till Malmö. Hon håller på att fixa med en lägenhet nu och det ser ljust ut på den fronten. Detta resulterar i att jag och Ems har ett rum ledigt. Jag har funderat lite under dagen på vad man kan göra med detta stora rum. Mina tankar gled åt gym slash biblioteksrum. När jag presenterade min plan för Ems så gav hon mig en ogillande blick. Efter det så svarade hon något som hade varit ett klassikt svar från mig, nämligen att vi skulle hyra ut rummet till två singel karlar gärna som vi kan tvinga att gå nakna hela dagarna och vägra släppa ut dom från rummet. Jag undrade varför jag inte hade tänkt på det tidigare. Det är ju en genial idé!! Vi funderade sen på hur vi skulle få tag på de här karlarna och emilie föreslog diverse sidor på internet för sexuella kontakter. Vi får väl skicka in en annons och överväga svaren.

Något kul jag kom att tänka på från polisbesöket jag berättade om senast var att efter ett tag från det polismannen hade gått så diskuterade vi vilken ålder han hade kunnat varit i. Då utbrister C att han var i alla fall gift. Vi undrade hur hon visste det och då svarade hon att han hade vigselring på sig. Hon informerar oss om att det kvittar vilken paniksituation man är i, som singel får man aaaaldrig missa att kolla efter vigselringen.

Just nu söker vi efter soffa, soffbord, hylla och nakna karlar till vår lägenhet. Har du något som (eller om du) passar in på beskrivningen så kontakta oss genast!



over and out


Kommentarer
Postat av: eBbA

Passar tyvärr varken på beskrivningen eller vet nån som skulle passa... men jag tänkte att om ni hittar de där singelkillarna tills mars så kan väl jag få bo med dom i det där rummet när jag är här o kollar på spexet...? Det vore inte helt fel...;-p
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback