let me update you

kommer inte ihåg vad jag skrev om senast och jag orkar inte kolla upp det. Jag börjar med att säga till Lina: ja, de är sant, älska mig, jag ska flytta närmare dig ocj jag tar syrran med mig :D

Jag har haft två underbara veckor med familjen. Först kidnappade vi kära mor och låste in henne i en stuga i småland! Det tyckte hon var kul. På lördagen kom släkten upp o överraskade henne då blev hon lite tårögd och festade som man bör när man fyller 50. Jag o Anna överraskade henne extra med att ge henne en tandemflygning, hon har länge tjatat om att hon ville prova de eller bungy jump så då blev det en tandemflygning. FLygningen skjuts dock upp till nästa sommar, dels för att samla nerverna och dels för att det är roligare att dra ut på det.

Efter det så begav sig jag, anna, mamms, J o M till tyskland. Vi spenderade en regnig dag på Hansa park o åkte karuseller som galningar och sedan åkte vi till weissenhäuser badland och bodde på hotell i tre nätter och spenderade dagarna på vattenlandet, i spritbutikerna och i spelhallen. Bästa meriten var att vi lärde 10-åriga M att säga "det kan du fethaja, mongo" som svar på tilltal. Jag har alltid ett bra inflytande på barn :D

det var allt jag orkade uppdatera nu, ska sova i en timme sen ska jag o Frida se "underbar och älskad av alla"



alla ska ha mer, mer än vad de redan har, även jag
alla vill ha mer, mycket mer än vad de är idag
och hur det än blir, hur mycket det än ger
ska vi ändå alltid ha mer

Kung Kodum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback