fyllemongo

igår var en hejdundranskväll. Fördrinkar hos Nina, förfest hos Jr, utgång på frimis o fyllekäk på Mcd. Jag lyckades hälla i mig på tok förmycket alkohol och ramlade två gånger, varav engång ordentligt hårt på cykeln vilket resulterade i en uppskrapad kind, ömma handflator och ett blått knä. Av någon anledning så har jag fruktansvärt ont på halva rumpan med. Kan dock inte minnas hur den skadan skulle ha uppstått. Tack till Mattias som tvättade min kind och mina händer med alsolsprit, annars hade nog kinden varit duktigt smutsig och infekterad idag.

Jag såg trottoarkanten, tänkte ´jag ska upp på trottoaren´ missbedömer min hastighet och kantens placering totalt. Eftersom min kära cykel bara har handbroms så fanns det inte så mkt att göra åt saken när cykeln ramlade och jag redan hade släppt styret än att tänka ´helvete de här kommer göra ont´. Smärtan då var ingenting jämfört med den smärtan jag kände imorse, jag slog upp ögonen och kunde se min kind i ögonvrån, då förstod jag att den svullnat upp lite.




Men jädrans vilken rolig kväll det var!!

Innan idag så diskuterade jag o Ems det faktum att när man är full så går kroppen in på autopilot, du är där, men det är inte riktigt du. En flera timmar lång konversation har existerat men du minns inte det blekaste av den. Men det var du som pratade. Jag tycker inte att man kan skylla på alkoholen när man begår misstag tillexempel. Eller jo, jag kan men ingen annan hehe. För herregud, óm man inte för det minsta kan komma ihåg vad man sagt o gjort hur ska man då kunna stå för det? Tur att jag alltid uppför mig exemplariskt hur nykter eller full jag än är. Fast det där med att cykla är jag ingen hejare på hehe.

Nu ska jag nog vila lite middag sen ska jag cykla o hämta mitt vin hos Jr, sen blir de bannemig utgång igen.



Young and restless
Living this way I stress less


Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Mitt lilla mongo, jag ser såååå fram emot att ha dig närmare igen! Tur att du tar med syrran så hon får lite fason på dig. Ring och varna bara INNAN ni råkar riva brickehill under ett av era notorious:a fighter! ;) Kärlek till er båda! Numera grannen Lina

2007-08-21 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback