spexhelg och tvmys

Helgen spenderades på okänd ort, jepps även nu i efterhand är orten okänd, men de bevisar att det kvittar vart man är så kan man ha roligt. ;)

Första kvällen blev det sällskapsspel och ölspelet, fast med vin för min del. Kvällen började stabilt men efter ettt antal svepta glas vin så gick jag o ems o hämtade en vinflaska till.

twister

Otroligt roligt var det att spela Twister efter massa vin



töser


Glada och käcka brudar: Jenny, Fia, Hanna och Ems


Andra kvällen blev vi nya spexare dubbade till riddare (har jag för mig att det var) mycket roligt ceremoni som sedan fortsatte med en finsittning, jättekul verkligen! Hela helgen var supertrevlig. Återkommer med massa bilder och massa fler historier.




chillysen

Nu ska jag fortsätta gosa me Chilly och titta på tv. Jag ska helt ignorera att jag borde ha diskat, städat och pluggat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback