päronkonjak

Det blev lite mer päronkojak än vad som behövdes igår. 50-50 päronkonjak och päroncider. gott.

Nu är jag åter igen trött, känns som att jag tjatar om det i alla inläggen. Gårdagen startade hemma hos Catrin och avslutades på Kåren.

Känner mig tom i huvudet nu, och i magen så jag ska käka sen kanske det blir en bättre uppdatering.

Ikväll kommer mamma, mormor och Anna hit. Mamma och mormor var snart i Växjö, de är på väg till Hultsfred för att hämta Anna och hjälpa henne städa ur sitt rum i sin gamla lägenhet och ställa iordning i den nya lägenheten. Detta blir Annas 4:e boende i Hultsfred på 1.5 år, inte illa. Visserligen har hon bara den i 3 månader sen ska hon bo hos Ek och Benjamin i Malmö under sin LIA.

Anna fixade fler biljetter till Galapremiären, så nu ska Mamma och Alex följa med också. Jättekul! Mormor får stanna hemma och vara hundvakt. Men på Ondag kommer  hon vara så trött på oss så hon kommer vilja ha en dag i lugn och ro utan vårt tjat på varandra.


Ojoj, vad jag behöver städa innan fruntimmerna kommer idag, annars blir jag nackad.

Nu är det fiskpinnetajm.



"......I'm not here for your entertainment"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback