Ensam igen

Nu har familjen åkt och det är tyst och lungt, nästan lite för tyst och lungt....Efter nästan 5 dagars höga skratt och höga skrik så är det bara jag och Chilly kvar.

Tror att Chilly njuter av tystnaden och att Prince inte psykar honom mer. Prince brukar roa sig med att stå blixtstilla oh stirra ut Chilly och kan göra de i flera timmar, jag kan förstå att det tär på den stakars kaninens små nerver.

Nu återgår livet till det vanliga, har snart en föreläsning som jag inte hunnit förbereda mig inför, och sen blir de kulingmöte och sen blir de bad och guidadtur med spexet.


Och Galapremiären som var igår då:


Att gå på rödamattan med strålkastar riktad mot sig är ju aldrig fel, dock uppfattade inte skvallerpressen mig som någonkändis så något kort knäppte de aldrig på mig. konstigt,,,

Filmen var bra, jag till och med satt o smågrät vid ett tillfälle, dock säger jag inte vad som händer, ni får se det själv :)

Kändisfaktorn var medel, kom fram till att alla kändisar ser ut som helt vanliga människor, vem kunde ana de ;)  Men Billgren-paret var där  och han som heter Cleas någonting och läser upp nyheter på tv, och självklart alla som var med i filmen!! Superduktiga, men dem har jag ju sett så många gånger hemma i Ystad förr :)

Efter filmen och minglet var över så begav sig alla till Sturecompagniet, och där var de buffé, vin oh efterfest. Dock var vi inga partydjur eftersom det var en lång färd hem så vid 22.00 tackade vi för oss. Måste  säga att jag inte trodde att vakterna där skulle vara trevliga, men de var jättesöta och snälla!

Att ta sig till Stlhm är inte lätt, att hitta inne i stlhm är nästintill omöjligt. Men jag måste återigen säg att jag  att jag trott fel, stockholmarna är mycket trevligare än vad jag har anat tidigare. De hjälper till både med att visa vägen och att hjälpa en när man åkt vilse i hissen :) för som vanligt när vi ska göra ngt så gör vi det inte utan att krångla till det,så vi lyckas med det nästan omöjliga, vi åker vilse i hissen i parkeringshuset!!!

Mamma lyckas även med att förflytta sig på en fyr-filigväg från filen längst till vänster till den längst till höger på en stäcka mindre än 50 meter mitt i rusningstrafiken, behöver jag tillägga att 90% av alla bilarna tutade?


Mer uppdatering kommer :)


Förresten så fick jag VG på min tenta, fanfarer och segerdanser åt folket!


Nu ska jag duscha!!


Kärlek till alla, utom tystnaden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback