aldrig sen på en dum idè

idag lyckades jag på ett mirakulöst sätt bli ledig från jobbet!! underbaaaart! vad blev väl inte bättre då än att fira det med mina babes. Det blev en vodkakväll med party på kåren och gitarrsång på Publicum med Fia-Lotta-Gammel-Potta. Jag lyckades även bli övertalad att gå på Skåne nations Gåsamiddag som är imorron. Doch blir det nyktert eftersom jag ska jobba 23-03. Men det är bara att dra på sig finklänningen och det glada humöret och sluka i sig svart soppa för vem firar inte Mårten Gås bättre än vi skåningar??!!! wiihaa! impulsiva drag är mina favoriter. En olpanerad kväll är alltid en lyckad kväll. Nu sk ajag bara komma ihåg imorron n'r jag vaknar att jag har planer för dagen ; )

DAg att sleepa! Tack mina gull för en alldeles trevlig  kväll!!

Nu är de inte långt  kvar tills jag ska segla de sju haven och inta en spritbuffé, för vem dricker väl inte bättre än vi skåningar på okänd mark (hav?)

Puuss och slisk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback