Morsdag!

Grattis grattis lilla söta mamma! och grattis mammas mamma! :D
       



Lilla Dominic har sin första morsdag, synd bara att han inte har nån aning om det


Idag har dagen gått åt städning och tvätt, har äntligen fått ordning i garderoberna och bland kökssakerna. måste bara ta mig till brickebacken och hämta resten av mina grejer.
Idag var det inte bara morsdag och städedag, det var även Emsans första dag på jobbet, fick ett fint litet mms från henne. Jag lär ju lätt spendera all min lediga tid på tosselilla i sommar, haha, www.tosselilla.se kolla bara så kul jag kommer ha! :D

Nu är de inte lång tid kvar innan jag ser skåneland igen, men ska tyvärr jobba hela tiden, och hinna träffa alla töserna! De ska bli superkul, men de ska bli tråigt att åka härifrån me, men ska ju tillbaka hit snart igen.


Nu ska jag ägna lite tid åt tv-tittande!

Goodbye for now!!

Kommentarer
Postat av: din ems

va faktiskt min andra dag ;) men igår va de lite för mycket att göra så därför jag inte skrev till dej då. men idag va de regn och blött överallt så de kom max 100 pers till klockan va 13... så då fick jag åka hem och fira pappsen på hans födelsedag ist ;) så därför jag hade tid att ta mitt jobbarfoto och skicka till dej... saaaaaaknaaaaar och älskaaaaaaar dej massa massa! kom hem snart

2006-05-28 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback