Tjejmiddagar

Har haft två underbara tjejmiddagar denna veckan! I tisdags blev det Hellas med Karolina, Angelica, Ellenor, Jenny och Åsa! Världens godaste mat och massa kul skitsnack! kunde inte blivit bättre. Många diskussioner om små prinssestårtor och mustiga chokladtårtor! hahahaha! Fina liknelser blev det! Det var lätt den bästa kvällen på länge, så himlans mysigt var det!

Idag lagade vi mat i mitt "gamla" hem! Karolina stod för matlagningen och som´vanligt gör hon otroligt god mat! och Ellenor lyckades verkligen med moset! mkt gott! jag höll mig borta från spisen av säkerhetsskäl, mina kockkunskaper sträcker sig till vidbränd pyttipanna  indränkt i ketchup! mumma!

I kväll var det Jag, Karolina, Ellenor, Åsa, Carro, Jossan och Stina! Tyvärr hann inte Angelica komma för hon hade fullt upp med städningen av sitt rum innan sin flytt nu till helgen. Vi ägnade stor tid åt att analysera våra tvångstankar och andra störningar vi hade. Åsa kommer få fullt upp med att analysera oss, men det är ju nyttigt för hennes utbildning, vem behöver läsa Psykologi C när man umgås med folk som oss! haha! Stördast tror jag att jag o Ellenor var med vårt pratande i duschen och i bilen och vår förkärlek för miniförpackningar! men halt seriöst hur söta är inte de små små mini colaburkarna??? man kan ju inget annat än älska dem! haha!

Jag här även ännu en gång konstaterat  med mina historier att jag inte fungerar normalt tidigt på morronen. Spindelskräcken var ganska utbredd i sällskapet och ingen vågade gå in på Linas rum efter att hon berättat om spindel hon just funnit där inne! Men Carro hade nog blivit räddare om där varit en fågel där inne. hehe! Alla pratar och sjunger vi i bilen och sena nätter går det inte att undvika att söka igenom baksätet efter mördare. Åsa hävdade starkt att hon inte hade någon skada men de vet vi ju alla att inte de stämmer, plus att hon avslöjade att även hon var rädd för att folk skulle kunna läsa hennes tankar, men vem är inte de :D

I natt ska jag sova helt själv i mitt nya rum för första gången och jag har kollat så att dörren är låst två gånger samt vridit på persiennerna flera gånger för att försäkra mig om att ingen kan kolla in, alarmet är satt till imorron och de har jag kontrollerat, innan jag somnar ska jag fortsätta skratta åt att jag imorron ska lägga ut pyttipannan på en fin rad på bordet och varva med ketchup! hahaha. jag är så glad att jag inte har några tvångstankar!!

Visst tog jag oss hem lugnt och försiktigt??

Fler sånna här kvällar tack!!!! :D


Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: Ex-sambo Lina

Ååå vännen vad jag skrattar när jag tänker tillbaks på det! Mer sånt i höst!! Lots o' love från GBG!

2006-06-15 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback