sommar sommar

i dag har jag varit hurtig óch varit ute  i skogen sprungit, efter de så gick jag hem för att leta upp min kondition, vette fan var jag har gjort av den, men den borde ju finnas här någonstans, men nu ska jag fortsätta springa tills jag hittar den.


I går var det grillning i Tybble, himlans trevligt och i kväll blir det tacomiddag i Åsas korridor.

nu borde jag städa mitt rum och göra andra vettiga saker, men jag tänkte ägna lite tid åt att stirra ut teven och trakasera folk på internet.


Förresten så blir de midsommarfirande hemma hos oss, jag jobbar till 21.30 men syrran står för underhållningen innan dess!! Ser ut som att de blir grillning i småbåtshamnen och sedan fortsätter vi hemma hos oss. Välkomna alla som vill!

I november kommer jag, om allt går som de ska, bli moster till tvillingar!! Helt underbart!! och det är Jenny som ska ha småkottar och inte Anna. JAg ska bli den bästa mostern någonsin och lära de små liven allt skit jag kan! Jag ska börja fila på det redan nu!


        Goodbye for now          




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback