Skåneland

Skåne i mitt hjärta



Försöker göra det bästa av min sommarvistelse hemma i Skåne, har flängt rundor föra tt hinna träffa alla så mycket som möjligt och samtidigt få tid till att jobba. Jobbandet flyter på och jag uppskattar mina lediga dagar. Nu är även midsommar avklarat och närmaste stora händelsen är Domnics dop på söndag, han växer som en vilding och blir charmigare för varje gång jag ser honom. Stolta mostrar som vi är så tar jag och Anna alla chanser vi kan att få åka och hälsa på honom så det blev självklart ett besök där idag igen. Sedan blev det en tur till Taja och vi flabbade och diskuterade politik, dock ingen seriös politik, vi kom på grunden till vårt nya parti, feministparti som stöttar männen, KFMI! wiiii! ska det heta vilket är kort för Kvinnor För Manligt Intiativ, med vår egen tolkning av feminism, galet och kul var det, men som vanligt går våran humor inte hem hos alla. Vårat parti ska även utrota blondiner, Blondie tyckte dock inte att det var speciellt kul och var inte överens med oss brunetter på den punkten. Vår slogan till det skulle vara "Blondiner har roligare, vi säger Nej!"

Nu ska jag lämna över datorn till systern min och jag ska gå och vara kreativ eller sova, båda lockar, men lämna datorn ska jag i alla fall!!

Go natt på er glada!!!

Kommentarer
Postat av: rebban

haha!! räkna med mig i ert parti! jag vill bli finansminister!! >:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback