Sista kvällen

Ikväll är det Angelicas sista kväll i Örebro, vi ska förfesta troligtvis här eller i bion och sedan bär det av till kåren för italienskbuffé och massa dansa, prata, skratta, skåla, supa, svina och kanske gråta.

Synd att våren gått så fort o att de redan är sommar, just när man kommit in i den rätta stämmningen. Men nu är tempot uppe till nästa termin, då blir de massa tjejmiddagar, overaller, sittningar, nollor och nya skandaler och enmassa plugg förstås. Tooookiiiiii!!

Nu kan jag inte koncentrera mig på att skriva mer, för jag är hungrig och ska äta min lilla låda med hemmalagad mat som Karolina skickade med mig från gårdagen! sen är det bara att återgå till min pyttipanna!!


Fan vilken konstigt år det har varit här uppe, snacka om att känslorna varit som ett stormande hav!! jag har både hatat detta ställe och betsämt mig för att aldrig mer sätta min fot i jävla Närke till att älskat de massa och planerat ut vilket villaområde jag ska bo i när jag blir stor. Hittade några röda fina hus ute på landet som bara var så fina, men de är ju några år till innan jag ens behöver tänka en seriös tanke om det! Nu ska jag inte sväva iväg :D jag ska bo kvar på mina 18 kvm ett bra tag till iaf!!


Ha en underbar sommar alla ni underbara männsikor om det så är i Örebro, Göteborg, Helsingborg, utomlands eller var det än är, ni är alla välkomna till paradiset Ystad där kommer jag ha min underbara sommar ;)


.........................Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: Lis

Hej gumman!
Hoppas att du får några bra sista dagar i Örebro nu, ska bli otroligt kul att träffa dej! Saknar dej så.. sitter o nojjar på massa om att man glider ifrån varann o så här borta så ska hem till sverige o ta tag i mitt liv :) tänker på dej, 4 daar kvar! pUss

2006-06-07 @ 01:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback