hultsfredsfestivalen

Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo



Sinnes det var på Hultsfredsfestivalen, allt jag kan säga är att de e fasiken också att vi inte hittade och lyckades fånga en kebanesisk kise, de får vi ta till nästa år.

Har självklart bilder fårn festivalen men jag har lite kommunikationssvårigheter med datorn så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna föra över dem, tips välkomnas!

Jag har aldrig varit med om så illa luktande bajamajor, fyyy faaaaan säger jag bara. Om jag slipper se en bajamaja igen i resten av mitt liv så blir jag nöjd. Inte var det bara bajamajorna som stank, gräset luktade död råtta av alla gamla matrester och all ölslump som låg och jäste i den stekande solen. Sen ska vi inte ens prata om hur illa jag luktade, det var i klass me bajamajorna!!
Trotts varningar gick jag o Stina och badade i vad hultsfredsborna kallade "bajssjön" det gick så långt så att vi även tvättade håret i det vattnet. Det var nog lätt det äckligaste jag badat i under min livstid. urk!

Men självklart gick jag inte bara o sniffade på bajamajorna hela dagarna, jag hann ju även med att se några band, som vanligt var Timbuk den som lockade mest, men hann även med Sture alléns, wiehe, within temptation, cardigans, babyshamble (jepp, han var totalt ner pundad på scen, men underhållande), sen kommer jag inte ihåg fler, måste kolla på spelschemat vem där mer var. Jag svinade inte så mycket som jag hade kunnat göra men det är jag i efterhans glad över, och den enda sjukdomen jag kom hemsl'äpandes på är en lätt förkylning från de kalla nätterna i tältet.

Bäst var att komma hem och få se Skånes underbara slätter och öppna landskap, och att sen få krypa ner i en säng me Sanna och Özkan och få sova som en normal person med täcke och kudde utan en smygande doft av bajamaja runt mig!

Underbart att träffa Sanna och Lissan i dagarna! Min humor är i sin rätta miljö och skämten haglar och humöret är på topp!

Imorron börjar jag jobba och nu ska vi bege oss till söta mormor och heja på Mellberg i fotbollen och fira Berra 50+

so long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback