Hultsfred

Utan det bittra blir det ljuva inte lika ljuvt



Imorron bär det av mot Hultsfred, som vanligt har jag krånglat till det lite. Denna gången bokade jag en tågbiljett från Örebro till Hultan med avresa på onsdag. Denna biljetten gick ju självklart inte att avboka, men nu ska jag åka bil till Hultan på Tisdag istället. Totte och John tar bilen ner och min tågbiljett kommer förbli outhämtad. Meeen vi kan ju vara glada över att det bara är en sån lite bagatell som jag klyddat med, brukar ju kunna klydda till det mesta.

I går blev det beachvolley (fast inte på playan utan vid universitetet) jag var bättre än vad jag kom i håg att jag var, fast fortfarande urdålig om man jämnför med de som faktiskt kan träffa bollen och få i väg den.

Lilla Ystad borde satsa på lite fler basketplaner och volleybollplaner, hade faktiskt inte skadat. Eller så är det så att det faktiskt finns men att mitt intresse inte funnits förrän nu. De där ska jag ta och kolla upp i sommar.

Nu har Lissan kommit hem, så underbart! Längtar så efter att jag ska få träffa henne!

Nu har min mobil fått solsting så nu får jag rycka in och göra lite första hjälpen på den!

ha en underbar sommar!

Gooodbaaaaaj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback