skepp o hoj

har haft en skönt ledig dag!!! fick nästan sova länge, lite över nio tvingade mamma upp mig ur sängen, sen begav vi oss mot simrishamn och joinade syrran o mormor på suckarnas gång (megastor loppis) jag var inte så bra på att sälja men jag var bra på att plocka på mig mormors saker så jag kom hem med en papperkasse fylld me onödiga men fina små things.Hemm hos mormor snokade jag igenom hela huset, vilket varit en stor hobby sen barnsben, och samlade ihop ytterligare en kasse med kläder, väskor och prydnadssaker! gratis är gott!

sen åkte vi till tosselilla o kidnappade emilie, hon var frivllig på att följa med så de blidde ingen vidare kidnappning, hon bjöd t.o.m på kaffe hemma hos sig. Väl hemma hos oss byttes kaffet ut mot bira, sen tog jag o ems oss ner till brasset och drack ännu mer bira och disskuterade djupt våra liv. Man kna ju bara säga att vi är likasinnade och att vi komme reda oss bra här i livet, och att vi och töserna är lite bättre än alla andra ;) dock var vi inte tillräckligt dragna för att de ska kunna klassas som fyllesnack så allt vi sa var sanningen!

nu sussar ems gott i soffan och jag ska snart lägga mig i den andra och förhoppningvis sova lika gott!! 
 
dagen ros går till emilie för hon är underbar!!
Dagen ros får tiden för att den går så fort när man har roligt!


Gonatt och tack för mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback