aloha!!

De var mig fasiken vad länge sedan det var jag skrev här!! Men inte fan har jag gjort ngt vettigt sen senast! jobbat massa och jag trivs in i bubblan bra på båda jobben!! Mina små tanter på Löderupsgården är tosigt kärra o tosigt förvirrade och tjatiga men alldeles underbara! och på restaurangen finns stressen och det höga tempot som jag trivs med och dagarna går undan som smör i solsken!! hemma hinner jag knappt vara för den lediga tiden har jag spenderat på tosselilla på beachen eller runt hos släkt och vänner! Var hos syrran ( Jenny) idag och kämde på tvillingmagen! den är stor den och det är bara vecka 21! magen kommer vara gigantisk sen!! Jag pratade lite med magen genom deras mikrofonen (naveln) så nu känner de igen moster Johannas röst!! Nu ska jag käka och sen ska jag sova!! Det är ju en dag imorron med! och hur den börjhar vet jag inte med mellan 15-21 är jag på löderupsgården iaf!! Om solen lockar blir det beachen och bättra å¨brännan så ajg blir brunare än Anna! :d höhö!


Dagen Ros: går till tvillingarna i jennys mage, vi kommer hitta på mkt skoj när ni växer upp
Dagen Ris: Går till solen som envisas om att blända mig var dag jag ska köra hem, fattar dua tt det tar flera minuter längre att komma hem pga av dig????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback