hur fan hamnade jag här?

Jag skulle ju tentaplugga, hur fan hamnade jag vid datorn.

Idag har varit en makalöst dålig dag, det började med att jag försov mig, 4 timmar!!! planen var att gå upp 10 för att plugga till tentan, men av någon anledning så har jag och snoozemekanicken på mobilen missförstått varandra, för den ringde bara en gång och tydligen var jag jääääättetrött och sov till 14.00, herregud så länge sover jag ju bara om jag är riiiktigt full. När jag vaknade blev jag lite glad för ett mejl jag fick från AdLibris, i mejlet stod det att det var snäll-tisdag idag och därför gick det bra att jag skickade tillbaka mina böcker som jag skulle returera fastän det gått mer än 14 dagar, tack AdLibris tack! Fast då blev jag så illa tvungen att ta mig till Tybble för att posta paketet och alla som varit utomhus idag i Örebro vet hur mycket det har regnat. När jag väl kom hem igen var jag helt genomblöt. Då hann jag plugga i en timme sen var det dags att åka till jobbet. Att jobba var lätt det roligaste idag, på grund av regnet var det inte så mycket gäster och det var så skönt att ta det lungt på jobbet efter alla nätter jag jobbat med massa fyllon och fullt upp att göra. När jag slutade så kom jag på att jag behövde ladda på mitt busskort för att komma hem, men som vanligt fungerade inte påfyllningsappareten,(eller snarare som vanligt förstod jga mig inte på den) så bussen pkte i från mig. Så jag bestämde mig för att ta ut pengar och gå in på jobb och växla så jag kunde köpa en biljett i automaten, men då gick det bara att ta ut 500-lappar, och det var jag inte så sugen på. nä nu orkar jag inte skriva mer så för att korta ner resten av historian så hittade jag en bankomat växlade pengar, väntade 21 minuter på bussen i regnet och sen kom  jag hem. Har pluggat lite nu men har kommit på massa jag inte pluggat på och som jag inte har något svar på och inte kan kolla upp något svar på även om jag velat eftersom jag skickade mina böcker till adlibris idag. Visserligen hade jag ju kunnat tänka på detta innan och läst i böckerna innan och inte skickat tillbaka dem, men jag kände att jag klarade mig så bra utan kurslitteraturen den här gången.


8.00 imorron är det tenta! ojoj..jag kan inte ens komma ihåg ialla jag anmält mig till tentan but I shore hope so!

Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback