Greeejt

Linda Rosing ger fanemej aldrig upp, har hon gjort en låt också? Herreminge, kom hon på att hennes "karriär" som politiker inte skulle hålla eller? grattis....

Av alla pumpade big brother-blondiner så är fröken Gynning den enda klockrena. Läste hennes bok för nån månad sen, kanske inte den djupaste boken jag läst med underhållande vid tillfällen, bra att läsa för att få en paus från kurslitteraturen. Med vid jämföringar med Jenna Jamesons bok så har Gynning inte så mycket att komma med i kategorin fängslande historier. (Emilie läste Jamesons bok samtidigt som jag lästa Gynnings). Men trotts bristen på djuphet i boken så har hon fortfarande en otrolig karisma, där är hon i en egen division. Hon är lätt sveriges hetaste kvinna.

och vi ska inte ens börja med sveriges hetaste män ;) haha, eller jo det ska vi! En dag ska jag komponera ihop min egna lilla hetinglista över alla godbitar och guldklimpar som finns här i vårt avlånga land.

haha nu var jag inne o kollade snabbt på aftonbladets lista över sveriges sexigaste män, hur fan kom Peter Swartling med på den listan? och vad gör Josef Fares nere på plats 61? han är ju lätt topp tio...Torkel Petersson har något speciellt också, han får komma över och låna socker av mig vilken dag som ;)  Persbrandt är nog med på de flestas topp tio lista, men han är ju så mycket man.


Det sista jag borde göra nu är att sitta och skriva listor och fundera över hetingar eftersom det är en tenta på onsdag som jag ska klara av. Men det kommer alltid något gott med det onda och det är tentafestandet på onsdagkväll! Fick precis reda på att strömpis nog inte har öppet på onsdagarna nu fram till jul, så då får det bli en omplanering.

Träffade vår nya koreograf förra veckan, hon verkade vara kononbra och jag tror att det kommer bli superbra. Vi ligger efter i schemat tyvärr, men vi ska sätta in en extra dansdag så nu blir det dansande 3 dagar i veckan, underbart! Vill få svar på vad jag ska läsa nästa termin, kommer jga in på dansen o bilden så kommer jag ha en gjuten termin.

Pratade med min stjärna Sanna igår, ååh vad jag längtar hem. Jag missar hennes Luciatåg och jag missar alla hennes juluppträdanden, attans ättika. Men hon har lovat att sjunga för mig hela julen. och så hörde jag ett litet rykte om att tomten skulle komma också. Vi planerade julfirande med töserna eventuellt den 20:e dec, och det ultimata juldagsfirandet då töserna följer med till mormor och sen groggar vi och sen blir det utgång. Traditioner är grejt. Mormor har nu efter många år börjat vänja sig vid att duka till några extra  "bonusbarnbarn" haha. Så skönt att inte behöva jobba något under hela min hemvistelse, bara umgås med alla. Sanna avslöjade att det har börjat dyka upp okändt lammkött på krogarna där hemma, och vi vet att jag inte är sen på lite lammkött. Så detta ska nog kunna bli en händelsefull jul.

mycket vettigt inlägg blev det, Nu ska jag fortstätta att göra inget vettigt alls!





Kommentarer
Postat av: Ex-sambon Lina

Ooooh, glöm inte Zlatan på din hetinglista!! (Haha, who am I kidding?? Du o jag och samma smak? HAHAHAHAHAHA!! Yeah well... Värt ett försök..) LOVE, LOVE and LOVE to you, my love!

2006-12-04 @ 16:38:23
Postat av: fia

skicka listan till mej när den e klar..nu ska jag också fortsätta och inte göra något vettigt!Det är inte klokt va jag lär min mycket nyttigt av dej jojje=)en stor feting kram på dej

2006-12-04 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback