Give me a ticket for an aeroplane

ain't got time to take the fastes train, lonely days are gone I am going home!

eller inte riktigt, jag är ju inte direkt ensam här uppe, finns en brist på ensamhet till och med, men det är ju bra, för ensam är inget jag vill vara. Men jag vill hem. Hem o kramas med min mamma! Chilly får som sagt inte följa med hem, för sitt svaga psykes skull, han är rädd som en hare kan man säga ;)

Just nu har han fullt upp med att försöka ta sig ut ur buren, jag har öppnat åt honom, men han tycker inte riktigt om att gå på det hala golvet utanför buren, så han står med en tass på govlet och väntar på att jag ska komma och bära upp honom. Ja man skulle varit ett djur,, dem har det bra. Han får stå där och se dum ut ett litet tag till.

Är precis hemkommen från Catrin, det har blivit en helkväll med diskussioner kring livet. Mycket finns det. Framtiden är en skrämmande sak.  Mina framtidsplaner sträcker sig till den 8 januari då jag återvänder till Örebro. Framtills dess ska jag umgås och må bra.

Måndag: anländer i Ystad ca 22.00 då blir det troligtvis en tripp till Simrishamn och gos med SAnna och Özkan.

Tisdag: Garanterat en tur ut till Mormor och äta riktig hemmagjord mat! mums!

Onsdag: Spela tomte på en förskola i Arlöv, spendera natten hos Taja med moren och Anna och hälsa på bebbe Dominic

Torsdag: Träffa mina små syskonbarn för första gången, Clara och Oscar! Och gratta de nya stolta föräldrarna.

Fredag: Utgång med töserna

Lördag: Julmys

Söndag: Julklappsspelet och Kalle hos Mormor, sen jul hos Maggan med Nina, Taja, Göran, Cissi, Anna och Mamma.

Måndag: Släktfest hos Mormor, sen utgång med Töserna.

Där var min framtid den närmaste veckan, som vanligt spenderar jag inte lika mycket tid vid datorn där hemma som jag gör här, så därför kommer uppdateringen på förhand.


God Jul och Gott Nytt År på er alla!

Let's make the next one an even better!

Puss!

Kommentarer
Postat av: fia

God jul å gott nytt år gumman...imorron åker jag oxå hem till gamla kära skåne...ska bli myspys!!Speciellt eftersom jag får höra den underbara dialekten överallt ett tag=) puss å kram på dej

2006-12-18 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback